Herkese iyi akşamlar. Kısaca anlatmam gerekirse ablam eşinden şiddet gördüğü için kadın sığınma evine gitmiş ama orda uzun süre kalmak istemediği için ve bir yanlış anlaşılma sebebiyle ailem kabul etmediği için tekrar eşine dönmek zorunda kalabilir. Bunun önüne geçmek için ben yanıma aldırmak istiyorum ama nasıl ulaşabilirim acaba bilgisi olan var mı ?