Arkadaşlar selam.4 aylık hamileyim Az önce birkaç saatlik uykudan uyandım ve resmen şok yaşadım. Bildiğiniz yuruyemedim kalca ağrısından üzerine basamiyorum. İlk adımla yere düşmem bir oldu. Sizce normal midir yaşayan var mı aranızda ve sebebsiz sanki biri vurmuşcasına tek kolumda bir ağrı nedir bu ağrıların sebeebi. Bu arada 2. Hamileliğim ilkinde bunları yaşamamıştım sanki