marbled1 Yenidoğan bebeğin 1.ay aşısı doğumdan sonra tam 30.günde mi yapılıyor 1-2gün oynasa sorun olur mu
Baharoloji marbled1 olmuyor bizimki biraz öksürüyordu bir hafta sonra yapalım demişlerdi 2. Ay aşılarında da öyle oldu