Kizlar merhaba yeğenim 3 yaşında çok su içme fazla idrar yapma şikayetiyle gittiler şekeri 800 çıktı şuanda hastanedeler 3 gündür şekeri inip çıkıyor insülin kullanıyorlar istanbul anadolu civarında bildiğiniz iyi çocuk doktoru varmi acaba yada bu durumu yaşayan