Blueberry0 ağrılarım geçti çok şükür ilk üç gün biraz vardı şimdi oturup kalkarken o kadar zorlanmıyorum yanma çok oluyordu suan çok olmuyo şimdi dikişler kaşınmaya başladı 😂 yarın da ilk doktor kontrolümüz var bebişimin bize şans dile inşallah gelişimimiz güzel gidiyordur 🥹 sen nasılsın 17 günlük bebiiiş nasıl 🥹