Esraabbaa 21. Haftada detaylı ultrasonda perinatloji kontrol ederken bebege giden damarın dar oldugunu cogu gebelikte 30. Haftadan sonra tansiyon yükselmesi olabildigini söylemişti ve aspirin baslamıştık. 29 haftadan itibaren riske karsı tansiyon ölçmeye basladık ölçümlerimde 14/9 , 13/8 , 15/10 gibi degerler görünce alfamet ilaç basladık son ⅔ gündürde ek olarak adalat ekledi kardiyoloji yükselince baş ağrısı , şiddetli ödem vb şeyler oluyor ve idrarda protein kaçağı cıkıyor