Şu an bildiğim kadarıyla erkek evlada gebeyim.. Oğlumu da merhametli, ahlaklı, insan gibi insan olacak şekilde yetiştirmek için elimden geleni yapacağım inşaAllah 💕🤲🏻 kızım olursa onu da güzel yetiştireceğim ama evlenmesi konusunda destekçi olmayacağım yani illa evlen, evlilik olmadan olmaz demeyeceğim. Buradaki postlar gerçek ve ben de evliliğimde bazı şeyler yaşadığım için kızım olursa evlen diye konu açmayacağım.. gerçekten onun sıkıntı yaşamasını istemiyorum. O kadar doluyum ki..🤦♀️