sedanur_bpr0 noble1 Benim de Bat 28 yumurtlama 14 Gebelik düşünmüyordum da uygulamadan baktım 😂 Gebelik şüphem vardı erken gebelik testi yaptım negatif. Bence beklemek en güzeli. Sabırlı olmak da en zoru tabi 🙃
Sinemm68 Donthappymom canım inşallah vardır ya versen test hemen çıkar aslında ya fa sabah ilk idrarla dene tekrar hamilelik testi
Donthappymom Sinemm68 öyle yapayım canım sağol yine verebilirsem kanda vereyim en azından gebelik yoksa belki başka bişeyden olmuştur
Patito__ Benim batta 26 si Belirtisi olanlar varmi Bende cumadan beri kasik agrisi var, hafif hogus hassasiyeti, belim agriyor birde