Merhaba herkese en son 26 kasımda adet oldum 2 ocakta artık adet olmayınca test yaptırdım 6.91 çıktı beta 8 gün adet gecikmesinde gri alana giriyorsunuz denmişti ayın 7 sinde baktırdım 124 çıktı 10 da baktırdım 500 çıktı 15 yaptırdım 3000 çıktı kese 20 mm civarında olması gerekiyor dendi 5.2 mm çıktı bebek gözükmedi son bir hafta dendi yarın doktora gidicem ona göre müdahale edicez dendi bu arada sağ yumurtalığımda 3 cm kist çıktı böyle bir durumla karşılaşan var mı sonuç ne oldu