Galya15 ilk aylarım yaza denk gelmişti sıcaktan benimde bir iki tane sivilcem çıkıyordu ama yine de bişey yapmadım güneşli havalarda dışarı çıktıysam mutlaka güneş kremi kullandım şuan bişey sürmüyorum hiç dediğim gibi bende sadece nemli tut ve bol su iç.