Lidyaumay 3,5 yıldır evliyim evlendiğinizden beri çocuk istiyoruz ama bir türlü olmadı eşime bana testler yapıldı hiç bir sorun yok sadece çift rahim olduğum söylendi lakin Buda hamile kalmama engel değildi aşılama yaptırdık kimyasal oldu artık çok kafayı takıyordum ağustos ayında tüp bebek yaptıracaktım artık umudumu kestim umursamadım nasılsa yazın tedaviyle olacak diye ve hamile kaldım kafana takma akışına bırak çok zor ama istiyorsan yapıcaksın özellikle birlikteliklerini bebek için yapma beklentiye girmedi stres yaşama