AlnSura Benimde 39+6 yarın bende kontrole gidicem yarın 40 haftalık oluyoruz büyük ihtimalle bende suni sanci alicam
11-02- myprincessgirl karnım kasılıyor ve belimden kasıklarıma ağrı iniyor nefes bile aldırmıyor girdiği zaman
11-02- Semakaya25 yok canım açılmam olmadı bende suni sancı istemedim iki gün duralım dedi doktor açılma olmazsa mecbur suni verecek galiba ya da sezeryan bilmiyorum