Herkese merhaba akşam üstünden belli belim ikiye ayrılıyor sanki bacaklarım ara ara kasılma oluyor ama herhangi bir düzende değil yani doğum sancısı olsa bu ağrılar 1 dk olur değilmi benimki şuan hiç geçmiyor ve ishal olmuşum bunlar sizce doğum başlamadan önce olurmu. Bu ağrılar düzene girmezse doğum sancısı olmamış mı oluyor. Doğumun başladığını kesin nasıl anlarım acaba