Yakın zamanda ağır bir grip atlattım enfeksiyon değerim tavan olmuş kendi kadın doğum uzmanına gittim kan testi idrar testi yaptı ciğerleri dinledi, bronşit başlangıcı dedi antibiyotik tedavisi, öksürük şurubu ve parol başlattı kısa zamanda topladım bu gibi durumlarda kadın doğum uzmanları bakıyor kendi doktoruna gitmeni öneririm