Zuhalsebu inurr01 hadi ya ben 600 den aşağı fiyat görmeyince de bizimkiler de öyle olmuştur sanmıştım çok sevindim 😂
inurr01 Zuhalsebu Murat Beyin 300₺ olduğunu duyduğumda bende çok şaşırmıştım gerçekten hem ilgili hemde çok bilgili bi doktor yılbaşından sonrada 400₺ oldu dedi asistanı yinede çok uygun
Zuhalsebu inurr01 valla cidden çok uygunmuş acaba feyza hanım ne kadar ben ilk hamileliğimde ona gidiyordum o zaman murat beyle aynıydı ücretleri
Derya_aygunes51 Ben yaşam merkezindeki yüksel beye gidiyordum ilk haftalar gittiğimde 350 ydi bu hafta gittim 550 olmuş