Mucizemibekliyorum41 Hanımlar bu iğneyi vurulanlar ben bazen saatleri geçiriyorum yani saat akşam 18:00′de vurullcakken saat 19:00 ve 21:00 de vuruldum 2 dır saatleri şaşırdım
Gunes99 Mucizemibekliyorum41 oksapar olmasın canım 😅 Yok yok takılıyorum ben size yanlış anlamayın ilk çocuğum da da kullandım iğne şuan 12 haftalık gebeyim bunda da kullanıyorum bende hiç düzenli kullanamıyorum iğneyi birşey olacağını zannetmiyorum ama yine de düzenli kullanmaya özen gösterelim bende tabi 🤍
Pamuk Mucizemibekliyorum41 Ben 6 aydır akşam ne zaman aklıma verirse yapıyorum.Saat olayını burda duydum ne alaka gün için de vur yeterli dedi.
Sermec27 Mucizemibekliyorum41 hic bir sey olacağını sanmam ben çoğu zaman unutuyorum hep farklı saatlerde yapıyorum hatta kanamam olduğu için 6 hafta kullanmadim iğne bir şey olmadı çok şükür
MgKk 34 haftalık hamileyim en başından beri kullanıyorum ara sıra bende saatleri geçirdim erken veya geç yaptım bir sıkıntı olmadı rahat olun
Opheliaxxx Mucizemibekliyorum41 ben de bazen 4-5 saat geciktiriyorum ama yine de alarm kurup tam saatinde vurmak en güvenlisi. Doktorum bişey olmaz dedi ama bence yine de güven olmaz emin olamayız en iyisi saati saatine vurmak
Seval0Seval Kızlar ben hergün 16.00 da vuruyorum da arık aşkm 9 gibi vursam olur mu eşim vurur en azından elim titriyor da 😂 Cuma günü doktorum da sorucam