Htcnur 19 haftalik hamileyim ultrosyonda plesenta sntioror yaziyor ne demek ve cok yoruluyorum ozellikle cok yurudugumde
tgbmerve Htcnur bebek öne tutmus rahmin , benimde posteriorda demişti Dr arkada.yani ama 16+5 im ve çalışıyorum aktif 2:30 öğleden sonra yavaş yavaş pilim bitiyor eve gel yemek bulaşık pertim nefes nefese şimdiden 🤷
aslhnkrts9 Htcnur benimde plesenta ön duvarda sadece bebek hareketlerini çok sert hissetmeyebilirsin demişti doktorum yorulma da hamileliktendir diye düşündüm bebek büyüdükçe daha da çok oluyo
Htcnur aslhnkrts9 yok pit pit olarak hissediyorum suan 2inci gebeligim baska bi sorun teskil ediyormu bu plesentanin onde olmasi