Arkadaşlar ilk aylik yavrum çok irkiliyor korkuyor , biri hapsurunca ,konuşunca ,ya da ani bir şeyde korkuyor ,emince bile korkuyor bu normal mi ? Ne yapmalıyım bır kere bebek uyumamisti arada mesafe varken ben artık uyu uyu diye seslendim beşikte uyuyordu korkmuş mudur ? :( babasi senin yüzünden diyor ama araştırdım korku gelistiryorlarmis ama üzülüyorum böyle olan anneler var mı ? Hiç uyumuyor kimse yok yanımda tekim doğduğundan beri :( esim tarafı sadece sevip gidiyor hiç kimsenin yardımı olmadı küçük kız kardeşim var geliyor annem yok :( o da liseye gidyor işte genel olarak tekim hep lütfen yardımcı olunuzz :(