Kızlar adetım düzenli olur. Bu ay olmam gereken gunde kahveakıntı geldi adet gelıyo sandım gelmedi test yaptım cok silik cktı. Kandada ckmadı snra gecikmeyi bekledim. Dünde yaptım silikti az. Snra bugun baktım kahve karışık kan gelmiş. Adet sanırım bılmıyorum ıkkke basıma gelıyor. Böyle olupta hamıle olduğu öğrenen oldumu?