Şimdiye kadar herhangi göğüs hassaslığı vs hissetmedim genelde internete bakınca hamileliğin başlangıcında hamile olduğunu böyle anlayan kişiler varmış ama benim neden bilmiyorum göğüslerimde normalinden biraz daha şişlik uçlarında aşırı yanma var sanki birşey var çıkıcak ama çıkamıyor sıkışıyor gibi, tam 7 aylık oldum bugün. Acaba süt mü topluyor, uçları aşırı sıcak