Anonimkup Merhaba kızlar, üç gün önce sezaryen doğum yaptım hala sütüm gelmedi ya çok üzülüyorum sağıyorum emziriyorum bestlak damla aldım onu içiyorum ama yok normal mi
Eflinlina Anonimkup cok normal dün aynı sorunu ben yazdım buraya ağladım 4 gündür gelmedi dün gece sağdım yarım saate yakın bestlak damla kulandım ve bebeğimmi sürekli göğsüme götürdüm cok şükür şuan geliyor sadece cok gaz yaptı benim bebeğime mamayla besledim diye galiba yarın kontrolu var soracağım hiç canını sıkma sıcak su torbası koy göğüslerine bence en cok işe yarayan o oldu inşallah gelir 🙏
gncglozclk Anonimkup bende 8 gun oldu dogum yapalı 4. Gunu geldi benımde sıcak suyu cam şişeye koyup ıslak havluya sarıp gogsume dokundurdum hafif hafif baya iyi gelmıs tı sütüm inene kadar öyle yaptım kuzum
Anonimkup Eflinlina tamam canım deneyim sıcak suyu inşallah gelir benimde. Mama gaz yapıyor evet bizde de oldu bende korkuyorum süt gelmez sarılık olur diye
tgbmerve Anonimkup ebebekten galactago damla alın , normal bazen 10 güne kadar gelmiyor , sırtınıza kol altına göğüs üstüne ılık su torbası koyup bu bölgelere dairesel masaj yapsinalr hızlanır ,günde 2-3 masaj yapin
Kediannesi1 Anonimkup sütüm gelecek mi diye düşünmeden 2 saatte bir önce emzirmeyi deneyip sonra 15 er dakika göğüslerinizi sağın inanın gelecek sadece stres yaptığınız için inmiyor sütünüz sakin olun haklısınız stres yapmakta ama sakin kalmayı deneyin gerçekten gelecek
Anonimkup Kediannesi1 inşallah ya stres oldum gerçekten . Herkes sordukça daha da üzülüyor insan. Teşekkür ederim yapacağım dediklerinizi
Kediannesi1 Anonimkup sorana gelmiyor sen mi emzircen deyin ben geldiği halde nazar olmasın diye gelmiyor derdim çok üstüme gelirlerdi en son yengem sordu emzir de kurtulalım yenge dedim
Minikkusveannesii Bebek uyudukça sizde uyuyun sıcak duş alın elle sağım yapın masaj yapın geliyor ben de sezeryanla doğurdum 3. Gün bunları yaptıktan sonra süt gelmeye başladı. Gaz için rezene anason kimyon üçünü biranda demleyip 2-3 kupa için hem size hem sütten bebeğe iyi geliyor. Tahin kabak tatlısı helva kuru incir vs vs herşeyden önce günde 3.5 lt su için
Anonimkup Minikkusveannesii ay çok teşekkür ederim hepinize bugün biraz gelmeye başladı çok sevindim 🥹
Kediannesi1 Anonimkup su an teyzem 2 aylık ikizlerimden birine kendi bakabileceğini iddia etti zor bir bebek bende hastayım iyi hadi gel bak dedim karşımda mücadele ediyor benim bebemde biraz huylu sütüm olsun olmasın meme emmek istiyor biberon sevmiyor pes edecek yani çok iddialaşan olursa hadi tamam yap deyin donup kalıyorlar 😀