Yaren1907 betulok12 bende aynı kiloyu aldım 11 kilo doktorum aşırı kızdı maksimum 3 kilo alman lazım vs niye bu kadar cok aldın ama ben avö de çalışıyorm malesef düzenli beslenme gibi bir seyim yok🥲
Haticengin17 betulok12 dikkat edin bebegin alacagi seylerle beslenin sonra vermek cok zor oluyor tecrubeyle sabit🙄