betulok12 bende aynı haftadayım ve aynı kiloyu aldım herkesin bedeni farklı kimsenin aldığı kilolara takılmayın sağlıklı doğum yapalım verilir. Bu arada gebelik şekerimde çıkmadı bebekte sağlıklı kilonun sorunu yok bana ve çokda hareketliyim günlük yürüyüşlerimi felan çok rahat yapıyorum bir engeli olmadı