Kuzenim kullandı korbel asla alma dedi diğer markayı da alma dedi eni sonu hepsi koku veriyomuş özellikle ek gıdadan sonra.. ybende bi wc kullanmıyorum oraya koyarım zaten çok sık aşağı iniyoruz yaz bebeği de olacağı içi yada balkon da durur artık bakalım. Yoksa bende alırım diyodum her zaman ama geçen baya baya alma dedi istesen sana vereyim dene dedi 3 5 ay tamam sonra dan koku veriyormuş ç. Ama motek daha sonra da kullanılabilirmiş fiyat da daha uygun