Pelsa Kızlar merhabaa. 5. Haftada bulantım başladı çok yoğun bir şekilde 7. Haftanın içindeyim bulantım bianda kesildi normal mi korkmaya basladım. Buarada prilam kullanıyorum
Selinmoon Pelsa canım zaten bulantın geçmesi için ilaç kullanıyorsan geçmesi çok normal neden korkuyorsun ki
Tazeanne68 Pelsa çok güzel bisey bence neden korkuyorsun ki prilam da oldukça içersin hiç korkma her gebelik kendine özeldir kimisinde hiç olmaz kimisi doğana kadar sürer
Pelsa Selinmoon bianda kesildi canım bıcak gibi normalde ilacı 10 gündür kullanıyordum çok fayda etmemişti bide kalbi durursa kesilir yazmışlar korktum
Pelsa Selinmoon gögüs hassasiyetim devam ediyor iştahım kapalı hala ama bişey yiyemiyorum. Bazı yerlerde öyle yazınca korktum bende içim rahatladı teşekkür ederimmm🌸