Ikranaz Merhaba 12.haftamdayım kesin olarak görülürmü bebeğimin cinsiyeti yoksa biraz dahamı beklemeliyim acaba? Fikirlerinizi alabilirmiyim.
sonsuzmasalim Ikranaz bence bekle daha. ben 15 haftalıkken doktorum cinsiyetini söylemişti ama 20 haftalık olana kadar bekle yinede demişti çünkü yanılma payı olabiliyormuş
Mervisnese Bekle bence canim ben16+1 oldum bu hafta doktora gitcem 3lu tarama için ozaman söylerler sanırım cinsiyeti