Nurceyhan93 Kızlar merhaba Normalde hiç çay içmem hamilelikte bir çay içesim var 😀 bazen iki bardak çay bir fincan kahve içiyorum sorun olur mu
Boncukk123 Nurceyhan93 bazı doktorlar sınır koyuyor canım doktoruna sor muhakkak ben normalde de severdim ama hamilelikte bardak bardak içesim geliyor ayrı bir tat alıyorum sanki ☺️
snowglobe Nurceyhan93 Doktorlar asla tüketmeyin demiyo. Ölçülü tüketin diyo. Bence abartılmadığı sürece bi sıkıntı olmaz.
Rabiul Nurceyhan93 benim doktorum günde 2 çay bardağında açık çaya izin verdi birde 1 tane Türk kahvesi ayda 1-2 kere mocha fln içiyorum sorun olmaz dedi kendi doktoruna da danış tabi canım