Cansuutas19 38+4 haftalık hamileyim dünden beri belimde bir ağrı var ama bu akşamdan beri inanılmaz ağrıyor belim giderek şiddetleniyor duş aldım doğum belirtisi olabilir mi
Deniz-Zeynep Olabilir çünkü yalancı doğum sancısı normalde duşta geçiyor diye biliyorum takip et aralıklarını olmadı Bi görün hastahaneye Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah