ressamanne_ 16+5 den selamlar 15 te yavaş yavaş prilami azaltıp bıraktık derken 3. Günün sabahı aç karnına okadar çok kusma öğürme karnıma ağrılar girdi birgün mahvoldum , prilama tekrar başladık perisanlari oynuyorum hala , bazen oturup ağlıyorum çaresizlikten okadar sarsıyor