Canım aynı durumu yaşamışız benimde 6 haftalıkken gelişimi durmuş bende 10 haftalıktım düşük yaptığımda. Ama rabbim tekrar nasip ediyor. Biz 3 ay korunduk doktor öyle demişti 4. Ayın sonunda hamile kaldım. Evladımı 8 gün önce doğurdum . Rabbim tekrar nasip etsin. Üzülme sağlıksız gebelikse gitmesi daha iyi.