Hayalgokce ruveyda123 insallh oyledir cnm 1.5 sene once 20 haftalij düşüğüm olmstu hep tedirginim ama şükür bugunlere geldik artk biraz rahatlamak istyrm
Mommy15 @Hayalgokce evet sormuştum ama sorduğumda daha haftam küçüktü. Haftan büyük olsa sancı diyebiliriz ama haftan küçük demişti. Sürekli olmuyor benim çok nadir o yüzden tekrar sormadım