Aysu1307
Gebeligim iş başından beri gidiyordum 9 eylulde prof gıdersen iyi hepsi 700tl 1000 tl muayesı var 18-19 bin dogum ücreti var yılbasından önceydi fiyatlar şimdi bilmiyorum
Zam gelmiş olabilir
Ben ücretsiz bölümüne gidiyordum asistanlar bakıyor ben memnun kalmadım hiç hiç bişey bılmıyolar cok acemiler urla devlette gıdyorum nagıhan hanım gayet memnum dogumuda orda düşüyorum 32 haftalıgım 38 de alıcak sezaryen benım zaten