Birbebekannesi33 Kızlar 36+1 haftalık hamileyim ve bugün kasıklarımda ağrı ve baskı var yürürken sanki bebek kasıklarımdaymış gibi hissediyorum ve yürüyemiyorum ağrıdan acaba doğum mu yakın
Gizemyldz-1997 Birbebekannesi33 bende 37+4üm ama daha öncesi de öyle oluyordu baskı alttan ağrı çıkıyormuş gibi doktora sordum çocuğun kafası aşagıya döndüğü için oluyormuş normal dedi
Birbebekannesi33 Gizemyldz-1997 ayyy inşallah benimde öyledir perşembe kontrolüm var inşallah doktor söyler bana da