Hanımlar merhaba. 10. Haftamıza girdik bugün. 1 saat önce kadar akıntım geldi ama açık pembe renginde kanama gibi geldi. Ebe bir arkadaş ile görüştüm. Bu haftalarda normal ama kontrol et artış gösterirse doktora gidersin, dedi. Ama yine de insan tedirgin oluyor. Siz böyle şeyler yaşamış mıydınız?