Gamzemiryasin Kızlar 36+5 haftalık hamıleyım doğuma az kaldı Allah'ın izniyle ara ara kültür testleri yapuo bılıosunuz devamlı iltihap cıkıo bi kere toz kullandm gdermek için bol bol su iç dıo ebem baska bole cıkan varmı ne tavsıye edersiniz gtmesı ıcın tamamen 🤔?
Nergs199 Gamzemiryasin aynı bende aynıyım 36+4 um bende .hamilelgin başından beri hep iltihap oldu kav kere antibiyotik kullandım .sadece azaldı . Sonra 20 gün sonra yine aynı yükseliyor iltihap .kültür testinde bişey çıkmıyor benim .sadece idrar tahlilinde iltihap çıkıyor .tiz bnada verdiler ama o pek işe yaramıyor .hamilelikte bazı kişilerde bu rahatsızlık oluyormuş .ben aşırı dikkat ediyorum .eşim le wc ler ı bile ayırdık .her türlü temizliğe dikta ediyorum ama .işte idrar ı tam bosaltamayinca vücut ozamanda iltihap yapıyormuş
Gamzemiryasin Nergs199 bnde ole valla suyuda cok içiyorum aslında agrım falanda ole sıddetli olmuo ole ıltıhap cok olanlarda olurmus ama nedense cıkıyor hep teste ıdrat testınde falan olsn anlamdm valla tas olablr dedi ama baktm arastrdm onlarn belırtılerınden hcbırı yok sukur.
Polo Bende de var. Bir türlü geçmiyor. Toz da antibytkte kullandm. Kültürde bişe çıkmıo ama idrarda enfeksiyon. Kendi doktorum kültürde bişe yok deyip ilacı kesti. Seyaht amaclı baska şehre geldim. Öylesine hastane gittim. Ordaki dr da kan ve idrar istedi. Ordada enfeksiyon çıktı ve kanımada karıstıgını söyledi Hem toz hem antibiytk aynı anda verdi. Hemen kendi dr ma mesaj attm tahlil sonucu ve ilaçları. Antibiyotiği kullanma ama tozu kullan dedi. Bu kezde kum döküosun dedi :/ İki dr farklı şey söylüo kafam oldu bi milyon
Nergs199 Polo senin durumunu aynı si bende de var .kültürde bişey cikmiiyor. Bnada dedi dahiliye kanına karışmış iltihap var dedi kendi doktoruma yarın gostercem bakalım ne diçek. 🤔🤔
Polo Nergs199 anlamadım valla Orda sonuclar net, tıptada birşey ya vardır ya yoktur. Ocagın ilk haftası kendi dr ma gidicem. Orda yeniden kan vercem. Bakalm ne dicek. Allah bize yardım etsin ❤️