Altin23 YesimAykut acaba test mi yanlış gösteityor ya 4 yıldır olmuyorsa vardır bir problem tüp bebek hakkınız da doğmuş olyr hem
YesimAykut Altin23 aşılama oldum 2 kez, birincisi tuttu ama 21 haftalık kaybettim, 2.cisi tutmadı geçen ay, iğneli 2 aşılama sonrası ücretsizmiş raporluymuş tüp bebek daha çoook yolum var😭
Altin23 YesimAykut 2 kere yaptırmışsınız inşallah tüp bebeğe ihtiyaç duymadan hamile kalırsınız eltim de 5 sene cocugu olmadı tüp bebek yaptırdı 2 kere aşılama yaptırdı 3 kere tutmadı sonra kafasından silip stres yapmayı bıraktı birden kendiliğinden hamile kaldı
Nunu20 Ecem0707 adetini bekle en iyisi üzülme yumurtlaman gec olmustur belki Allahtan umut kesilmez🤗🤲
2G2M_U Ecem0707 üzülme canm 7-4 haftalığım bu aralıkta 2 defa kan defalarca erken gebelık testi verdim negatif cikti sonra Kızım pesınden koştum yoruldum bir kusma bir terlerdım başım dondu dedım tansıyon düşmüştür eczane gittim gerçekten küçük tansiyonm yukselmıs Bir an aklıma geldi yine aldım test sılık çıktı emin degıldım doktor gittim pozıtıf ama ben o süre kadar ne kadar antıbıyotık aldım ilaç aldım kan 2 defa negatif çıkınca
Nisanurh1 2G2M_U bende bugün kan verdim negatif çıktı sizin aradan kaç gün sonra pozitif olduğunu öğrendiniz 🥺
Ecem0707 Zeyna27 yumurtlamayı takıp etmiyorum normalde adetim duzensiz di iki ay düzene girdi bu ay olmadım daha
Ecem0707 Zeyna27 normal de Kasım ayında 20 sinde oldum Aralık ayında 21 inde oldum bu ay olmadım daha