Ebru3435 Kızlar 17+5 günlük hamileyim. Bebeğin oynadığını hissetmiyorum ama kasığıma sanki vuruyor ya ağrı ya bebek kasıkta diyorum. Ultrasona gittiğimde kasığımda görüyor bebeği ama doktor Bebek kasıkta demedi. Bu durumu yaşayan var mı?
Yildizozlem Ben pazartesi gittim kasigimda bi agri vardı doktorum da sordu varmi a gri batma gibi bi şey evet dedim minicik ayaklarını dayamış vuruyor dedi şuan tam tekme gibi hissetmesemde o kasiklarim da minicik ayaklarıyla annesiyle uğraşıyor 😊😚
Cismmpoyraz48 Ebru3435 Yok cnm herkeste öyle ilk başlarda kasıkta olur hep biraz arastırirsan doktorunada sorarsan anlarsin ztn için rahat olsun 😊