Busee-ars Kızlar 9+5 deyim ara ara kadık ağrılarım karın ağrım oluyo bi yerde karın içi genişlediği için normal diye okumuştum doğru mu acaba doktoru bu konuda bi yorum yapan bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Gmz09 Doktorunuz size daha doğru bilgiyi verir ama kanama ya da olumsuz bir durum yoksa çok normal.Geçici ağrılar oluyor ama ağrılar gebelik boyunca maalesef devam ediyor.Kanamanız,idrarda yanma ya da renginde sorun yoksa normaldir