Zeynepli12345 benim oğlum kolilkti akşam 7 de başlad gece 12 ye kadar hiç durmadan ağlar asla susmazdı meme Bike emmezdi her yolu denedim plates topu üstünde zıplamadan tutun bebek arabasıyla saatlerce dolaşmaya bilmem kaç paralık ilaçlar alıp gaz sancısını azaltmaya caloştım hatta olmadı ama bir gün bir hadis okudum dayım vesilesi ile diyordu ki çörek otunun ölümden başka her derde şifası var bebeğim için bir miktar kücük cezvede su ile kaynattım çörek otunu her gün sabah akşam 3 cay kaşığı içirdim her gün sıcak su ile duş aldırıp yatağına sıcak su torbası ile yatak içi ısısını arttırdım ve bence en önemlisi artık sakin olmaya karar verdim telaşlı olmam bebeğide cok zorluyordu sanki hissediyordu telaşomo inanın her yolu denmiş günlerce haftalarca acil yolu beklemiş biri olarak diyorum . Sizede evladınızını rahatça büyütmenizi dilerim 🍀