Rahimeboraediz Kızlar iki doz tetanoz aşımı oldum. 32+1 im. Elime paslı iğne battı. Bu iki doz asi korurmu beni
ElifAbr Rahimeboraediz hayır tartışma yaratmak icin demiyorum acile gitseniz de işinin ehlilerine sorsanız yani nebiliyim 🤷🏻♀️
Elvanyurdaer Rahimeboraediz gayet normal ben saglıkcı olmusken bile tedirgın oluyorum hamilelikten dolayı 😊annelik cok farklı içinizi ferah tutun 😊
Rahimeboraediz Elvanyurdaer canım e nabız sistemi varya ilkcdoz asim orda gözüküyor ikinci gözükmüyor. Yanlış bi asi falan yapmış olamazlar dimi. Yada sisteme girişinimi unuttular acaba
Elvanyurdaer Rahimeboraediz girişi unutmuslardır sistem kapanınca girilmiyo dr bazen erken cıkınca kapanıyo sistem.oldugunuzdan eminseniz sıkıntı olmaz