Peeriii Kızlar ben 16. Haftadan başladım bebeğin hareketlerini hissetmeye her gün düzenli olarak hisediyorum bugün hiç hissetmedim bı sıkıntı yoktur dimi tedirgin oldum ya ?🥺
Adenala Peeriii Çikolata falan yiyin hareketlenir sürekli hissedilmiyor benim kız gece ve sabah hareket ediyor mesela 🌸🌸
Selinmoon Peeriii ilk gebelik mi ? Ben hiç hissetmedim doktor daha erken dedi şaşırdım erken hissetmene ?
YeniGelinMeselesi Peeriii bende 16+4 haftadayım 3-4 gündür seyirme olarak hissediyorum günde 1-2 defa oluyor pıtpıt
Selinmoon Peeriii yani sonuçta tekmesini hissetmek için çok erken bence daha o kadar büyük değiller 😂🥰 o yüzden ilerleyen zamanda daha net hissederiz diye düşünüyorum
Selinmoon Peeriii hahaha kız benimki de kaşlarını çatmıştı 😂 acıkmıştım herhalde ondan . Ama iyiydi çok şükür 🙏