Umay17 İsmail beye gidiyorum ilk dogumumu da İsmail bey yaptı çok memnunum çok cana yakın ve herşeyiyle bilgilendiriyor seni senin kararını sorup ona göre bilgi veriyor sana ve çok ilgili ben ikinci hamileliğim tekrardan İsmail beye gidiyorum
Umay17 Aysu111 valla bilmiyorum ben gittiğimde bir sorum falan yoksa kısa kusuruyor ama ultrasonla bakarken bilgilendiriyor
Pamuk Aysu111 Ben riskli gebeyim.Ismail beyde serklaj oldum.Biraz kontrolden sonra şehir hastanesi Perinatoloji ye yönlendirildim orda takipliyim.