byzaa_42 17 haftaya girişle birlikte kasığımda agrı ve batmalar arttı sebebi rahim büyüdüğü için oldugunu düşünüyorum sizlerde durumlar nasıl birde daha bebeğimi hissedemeedim sizler kaçıncı haftada hissettiniz tekmesini veya küçük hareketinii😅🌸
Haticeburak06 byzaa_42 ilk tekmesini ve hareketlerini 19una girdiğim gün hissetmeye başladım.şuan 20+5iz çok terliyorum helede uyurken yatağa girince bunalıyorum zaten sık gidiyodum artk dahada sık gidiyorum tuvalete nefesimde daralıyor artık yinede değer güzel kızıma canı sağolsun🫶🩷
Boncukk123 byzaa_42 o agrı ve batmalar masum olmayabiliyor bazen canım doktorunu bilgilendir enfeksiyon da olabilir ben aynı şikayetlerle gittiğimde fitil vermişti bana . 19+4 gibi pıt pıt hissetmeye başlamıştım ben düzensiz cok nadir oluyordu 20 den sonra daha belirgin olmaya başladı hamd olsun senin de az kalmış ☺️🌸
Bernuska byzaa_42 biz de bugun 19. Haftanın içine girdik ama bende ne göbek var ne başka birşey. Ağrı hissi bende de olmuştu genel de haftanın büyümesine yakın hissediyorum ağrıları. Doğuma 4 ay kaldı. Hala kendimi hamile gibi hissetmiyorum:(
byzaa_42 Haticeburak06 Canları sagolsun bende de bulantı vs yok ama gaz ve idrara cok sık cıkma sorunu var 😅🤗
Uzunkirpik Bernuska al benden de o kadar. 18 haftalığım daha karnım çıkmadı . Hiç hamile gibi değilim 😂
byzaa_42 Bernuska Sabahları hiç göbegim yok aksam oldugunda cok sisiyor cünkü midem yanıyor ve gaz sorunum var benimde Göbegim cıkmaya bilir ic karnım genis galiba 🤗🌸
annelik_4 byzaa_42 18.haftadan itibaren hissetmeye başladım çok şükür çok güzel bir duygu Rabbim isteyen her anneye nasip etsin inşallah bende 21 haftalık oldum oturup kalkarken göbeğimin çıkmasından mı ne ağırlık oluyor bana ağrım oluyor biraz
Nergiz7 byzaa_42 bende 17. haftama giriyorum, arada karnımda hafif sertleşme oluyo. Arada bulantılar var. Cuma günü cinsiyeti öğrenmeye gidicez inşallah 🤲🏼❤️ Allah bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼🤱🏻
byzaa_42 Nergiz7 Amin insallah Saglıkla kucagımıza alırız insallahh 🤗ben 14. haftada ögrendim cinsiyeti 🥰
Kaderkya byzaa_42 ben 19 girdiğim gün hissettim küçük baloncuklar şeklinde karnımda atmaya başladı taki 20 haftaya kadar oo bir tane daha getiririm çok rahat geçiyor benimki diyodum ki 21 haftalık oldum nefesim çok daralmaya basladı çok sıcak basıyor terleyen biri değilim normalde terliyorum öyle bakalım neler olucak daha 👶
byzaa_42 Kaderkya Ben galiba hareketini hissedemeye bilirim cok hareket eden biriyim sürekli temizlik yemek yapıyorum arada uzanıyorum belki tekmeler diye geri kalkıyorum 😄 Terleme sıcak basması suan yok ama ilerleyen haftalarda ne olur bakıcaz😅