papatyalarinkizi Haftamdayım ve bebeğimin hareketlerini yaklaşık 5 gündür neredeyse hiç hissetmiyorum bu durum beni çok korkutuyor günde yalnızca bir kez hissediyorum bu durum normal mi başınıza geldi mi ?😔
AnnesininBaliii07 papatyalarinkizi bende 22 . Haftamda öyle oldum hareketleri çok azalmıştı şuan 25 haftaligim maşallah çok hareketli olmaya başladı
ruveyda123 Düzenli olmayabilir belki o haftalarda ama 5 günde az bir süre değil isterseniz aile hekiminde ebeler kalp atışını dinleyebiliyor oraya bir gidin içiniz rahat etsin
An53 Haftaya kadar ben de günde ½ kere hissettim sadece doktor normal dedi bir kere hissediyorsanız sorun olmaz