Doğum yapalı 1 hafta oldu. Benim gelmedi sütüm. 5. Gün azar azar geldi. Herkeste farklı oluyor. Normal doğum yapıpta gelmeyenler bile var. Sağıyorum birsürü şey yaptım sütümün gelmesi için. Tek sıkıntım bebeğim göğsümü reddiyor. İnşallah atlatırız. Onun dışında bol yürüyün öyle toparlanırsınız. Narkozu kusarak atlattım ben ama kahve ve bitter çikolata yedim içtim varsa diye baş ağrısı felan yaşamadım.