Nur_Alp
33+1 olduk bizde oğluşum geliyor şubaton 24 ünden sonra bir tarih belirleyebilirsiniz dedi doktorumuz sezaryen için vakit yaklaştıkça ilerledikçe heyecan ve korku hepsi bir arada artıyor inşallah sağlıkla kucağımıza alırız dün doktor kontrolümüz vardı tiroidlerim yüksek çıkmış ilaç başladık bebeğimiz sağlıklıydı 2200 gr dedi doktorumuz bakalım tiroidlerimde doğuma kadar düzelir umarım 💙🤰🦋