Zmrnr Ara ara lekelenme yaşıyorum günlerce sürebiliyo ama sadece peçeteye biraz geliyor. Oksapar kullanıyorum ondan mı acaba birde 10.haftamdayım belim ağrıyor
Grkmplt Zmrnr ben lekelenme yasadigim zaman dr um 2 3 gun oksapar a ara vermemi söylemişti bi dr una danis istersen
E6366 Zmrnr canım merhaba bende oksapar kullanıyorum 3 gün önce peçetede bi kahve lekelenme yaşadım çok açık doktorum sorun olmaz dedi bugün tekrar geldi böyle ara ara şeninde mi oldu acaba 🙏🏽
zehraks Zmrnr benim de lekelenmelerim olduğu halde iğneyi kesmedim ama kan sulandırıcı hap da kullanıyordum aynı zamanda onu kestim lekelenme bitince tekrar hapa başladım ama iğneye hep devam
Zmrnr E6366 her lavaboya gittiğimde oluyordu 10 ,15 gün sürdü en sonunda idrar testi yaptık enfeksiyon varmış doktor ilaç verdi ve kesildi