Sechill Benimde sol kasığımda ara ara bıçak saplanması gibi ağrı yapıyor 37 haftadayım yarın doktor kontrolüm var soracağım bakalım ne diyecekler ☺️inşallah tez zamanda gelir bebişler 🙏🏻