Donthappymom Ya benim adetimin 4. Günü bugün birinci günü test yaptım erken gebelik bile değildi flaş ile hayalet görmüştüm bugün bunu yaptım sıfır negatif çıktı çok üzüldüm bu testler doğru sonuç veriyor mu
gokyuzu777 Donthappymom gebelik testini denemedim ama artımedin ovulasyon testleri doğru cıkmıstı 2 ay kullanmıstm cnm yarın kan ver istersen
_Mother_ Donthappymom bende dün ar+Med erken gebelik testi yaptım negatif çıkmıştı adet tarihim yarın 9 unda yumurtlama gördüm 10 da birliktelik olmuştu negatif görmem normal diye düşünüyorum inşallah siz güzel haberler alırsınız
ipeklinaismom Donthappymom ben adete 7 gün kala o marka ile silik öğrendim kan verdim hemen negatif çıktı adete 1 gün kala kan verdim pozitif çıktı