Merhaba en iyisini doktorunuz söyler burda bazi arkadaşlar 6 ay beklemen lazim falan demiş ama kisiden kişiye degisiyor bence aralik ayinda kimyasal yaşadım doktorum ara verme bunu düşükten bile saymiyoruz adet gibi dedi ve şu anda hamileyim çok şükür hemen bir sonraki ay hamile kaldim ♥️ gebelik istiyorsan betan sifirlandiktan sonra doktorunla görüş